Odwiedź nas na
Facebook icon
Porsche Panamera z Japonii

Porsche Panamera z Japonii

Egzemplarze samochodów marki Porsche z Japonii cieszą się ogromnym zainteresowaniem ze względu na niski przebieg, bogate wyposażenie i doskonały stan techniczny. Jednym z popularnych modeli jest Panamera, która łączy luksus, osiągi i walory praktyczne. Z pomocą Sakura Motors możesz stać się posiadaczem tego samochodu.

Porsche Panamera 970

Pierwsza generacja Panamery ma oznaczenie 970 i była produkowana w latach 2009-2016. Stanowiła spory szok dla klientów i okazała się mocnym zastrzykiem finansowym dla marki. Inspiracją był prototyp 989, będący czterodrzwiową wersją modelu 911. Historia modelu sięga więc końcówki lat 80. ubiegłego stulecia. Samochód był dostępny z napędem na tylną oś lub na cztery koła. 

W 2013 r. samochód przeszedł lifting. Zmieniono przedni i tylny zderzak, dodano silnik 3.0 l z podwójnym doładowaniem, a na wybranych rynkach pojawiły się wersje wydłużone o 150 mm.

Łącznie powstało 9 wersji Porsche Panamera. Wnętrze, wygląd zewnętrzny, silniki i napędy były w mniejszym lub większym stopniu różne dla prawie każdej z nich. Ciekawostką jest wersja hybrydowa. Panamera S Hybrid pojawiła się w 2011 r., ale nie cieszyła się dużą popularnością. Łączna moc zestawu wynosiła aż 422 KM. 

Porsche Panamera – dane techniczne:

  • Panamera i Panamera 4 – silnik 3.6 V6, moc 300 KM, maksymalny moment obrotowy 400 Nm;
  • Panamera Diesel – silnik 3.0 V6 TDI od Audi, moc 250 KM, maksymalny moment obrotowy 550 Nm;
  • Panamera S i 4S – silnik 3.0 V6 twin turbo, moc 420 KM, maksymalny moment obrotowy 520 Nm;
  • Panamera S E-Hybrid – silnik 3.0 V6 z kompresorem, wspomagany silnikiem elektrycznym, moc 422 KM, maksymalny moment obrotowy 590 Nm;
  • Panamera GTS – silnik 4.8 V8, moc 440 KM, maksymalny moment obrotowy 520 Nm;
  • Panamera Turbo – silnik 4.8 V8 twin turbo, moc 520 KM, maksymalny moment obrotowy 750 Nm;
  • Panamera Turbo S i Turbo S Executive – silnik 4.8 V8 twin turbo, moc 570 KM, maksymalny moment obrotowy 800 Nm

Wersje specjalne:

  • Platinum Edition – produkowana od października 2012 r., ma bogatsze wyposażenie, większe koła o średnicy 19 cali z modelu Turbo, występuje w kolorach białym, czarnym, bazaltowym, szarym lub mahoniowym. Wnętrze jest utrzymane w beżu i czerni. Z zewnątrz wyróżnia się platynowymi akcentami.
  • Panamera Edition – ma czarne obramowanie okien i koła o średnicy 19 cali z modelu Turbo, a także napisy Edition na kapslach felg.

Porsche Panamera 971

Druga generacja modelu Panamera została pokazana w 2016 r. w Berlinie. Model typoszeregu 971 jest o 35 mm dłuższy, 5 mm szerszy i 5 mm wyższy od 970. Rozstaw osi wydłużono o 30 mm. We wnętrzu pojawiły się ekrany o przekątnej 7" zamiast zegarów i dotykowy ekran o przekątnej 12,3" do obsługi multimediów i nawigacji. Jest on kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto. Z zewnątrz samochód został upodobniony do Porsche 911, co widać zwłaszcza z tyłu.

W 2017 r. pojawił się model Sport Turismo, który jest samochodem typu shooting brake. Zachowano agresywną i sportową linię nadwozia, ale jednocześnie udostępniono większą przestrzeń bagażową.

Porsche Panamera – dane techniczne:

  • Panamera i Panamera 4 (2016-2020) – silnik 3.0 V6 turbo, moc 330 KM, maksymalny moment obrotowy 450 Nm;
  • Panamera 4E Hybrid – silnik 3.0 V6 twin turbo z silnikiem elektrycznym, moc 462 KM, maksymalny moment obrotowy 700 Nm;
  • Panamera 4S – silnik 3.0 V6 twin turbo, moc 440 KM, maksymalny moment obrotowy 549 Nm;
  • Panamera 4S Diesel (2016-2018) – silnik 4.0 V8 twin turbo, moc 422 KM, maksymalny moment obrotowy 850 Nm;
  • Panamera GTS (2019-2020) – silnik 4.0 V8 twin turbo, moc 460 KM, maksymalny moment obrotowy 620 Nm;
  • Panamera Turbo (2016-2020) – silnik 4.0 V8 twin turbo, moc 549 KM, maksymalny moment obrotowy 770 Nm;
  • Panamera Turbo S E-Hybrid (2017-2020) – silnik 4.0 V8 twin turbo z silnikiem elektrycznym, moc 680 KM, maksymalny moment obrotowy 850 Nm;
  • Panamera i Panamera 4 (facelift, od 2021) – silnik 3.0 V6 twin turbo, moc 330 KM, maksymalny moment obrotowy 450 Nm;
  • Panamera 4S E-Hybrid (od 2021) – silnik 3.0 V6 twin turbo z silnikiem elektrycznym, moc 560 KM, maksymalny moment obrotowy 750 Nm;
  • Panamera GTS (od 2021) – silnik 4.0 V8 twin turbo, moc 480 KM, maksymalny moment obrotowy 620 Nm;
  • Panamera Turbo S (od 2021) – silnik 4.0 V8 twin turbo, moc 630 KM, maksymalny moment obrotowy 820 Nm;
  • Panamera Turbo S E-Hybrid (od 2021) – silnik 4.0 V8 twin turbo z silnikiem elektrycznym, moc 700 KM, maksymalny moment obrotowy 870 Nm.

Dlaczego warto sprowadzić Porsche Panamera z Japonii z Sakura Motors?

Sprawdzony partner to podstawa sukcesu, a takim jest właśnie Sakura Motors. Zajmujemy się importem samochodów z Japonii. Z nami masz pewność, że samochód dotrze bezpiecznie pod wskazany adres. Pomożemy też w przygotowaniu go do rejestracji w Polsce.

Zakres naszych usług obejmuje:

  • poszukiwania pojazdu i udział w aukcji;
  • transport auta z Japonii;
  • pomoc w formalnościach celno-skarbowych;
  • transport auta z portu do miejsca docelowego;
  • pomoc w przygotowaniu auta do rejestracji w Polsce.

Zapraszamy do kontaktu. Na pierwszym spotkaniu porozmawiamy o twoich potrzebach. Poznasz też koszt sprowadzenia auta z Japonii, który wyliczymy na podstawie twoich oczekiwań i budżetu. Jeżeli marzy ci się Porsche Panamera, to spełnij swoje marzenia z nami!