Odwiedź nas na
Facebook icon
Klasyczne samochody Porsche z Japonii

Klasyczne samochody Porsche z Japonii

Jeżeli marzy ci się klasyczne Porsche z Japonii, to z Sakura Motors marzenia mogą stać się rzeczywistością. Możemy dla ciebie wyszukać nie tylko starsze generacje Porsche 911, ale również mniej oczywiste modele, którymi warto się zainteresować.

Porsche 944

Porsche 944 jest następcą Porsche 924, zostało zaprezentowane w 1982 r. i było produkowane do 1991 r. Samochód opierał się w dużej mierze na podzespołach Audi. Początkowo oferowano je z silnikiem 2.5 o mocy 144 KM. 

Wersje modelowe

Porsche 944 Turbo – jak sama nazwa wskazuje, samochód miał silnik wspomagany przez turbosprężarkę. Jego moc wynosiła 220 KM. Samochód miał poprawioną aerodynamikę, wzmocnioną skrzynię biegów, lepsze zawieszenie i szersze opony. Wersja Turbo została wprowadzona w 1985 r.

Porsche 944 S – ta wersja również była mocniejsza od bazowej, ale przyrost mocy uzyskano w sposób naturalny, bez doładowania. Silnik o mocy 190 KM był pierwszym w 944, który miał 4 zawory na cylinder. Wariant S pojawił się w 1987 r. i był wyposażony m.in. w 2 poduszki powietrzne i ABS.

Porsche 944 Turbo S – samochód wprowadzono do produkcji w 1988 r. Miał moc podniesioną do 247 KM.

Porsche 944 S2 – to wariant, który pojawił się w 1989 r. Pod jego maskę trafił silnik 3.0 o mocy 208 KM.

Porsche 944 Turbo S Cabriolet – jak sama nazwa wskazuje, to model Turbo S w nadwoziu cabrio. Jest to najrzadsza wersja i wyprodukowano tylko 625 egzemplarzy. Moc silnika wynosiła 250 KM.

Porsche 964

Porsche 911 typoszeregu 964 było produkowane bardzo krótko, bo powstawało w latach 1989-1993. Łącznie powstało ponad 63 tys. egzemplarzy. W tym modelu po raz pierwszy pojawiła się skrzynia Tiptronic oraz możliwość zamówienia napędu na wszystkie koła. Samochód miał 85 proc. nowych części w porównaniu do poprzednika.

Wersje modelowe

Porsche 911 Carrera 2 i 4 – samochód oferowano w nadwoziach targa, coupe i cabrio. Pod maskę trafił silnik typu boxer o pojemności 3.6 l i mocy 250 KM. Silnik nie był jedyną nowością, bo w stosunku do poprzedniej generacji Porsche przeprojektowało zawieszenie, dodało elektryczne wspomaganie hamulców, układ ABS, a nawet elektryczny spojler.

Porsche 911 Carrera RS – model ten pojawił się w 1992 r., był lekki, miał napęd tylko na tylną oś i bazował na wyścigowym modelu Porsche 911 Carrera Cup. Moc silnika podniesiono do 260 KM, zawieszenie zostało obniżone o 40 mm i... usunięto elektryczne wspomaganie kierownicy.

Porsche 928

Porsche 928 to chyba najbardziej ceniony model spośród wszystkich, które nie mają oznaczenia 911. Produkowano go w latach 1977-1995 i za każdym razem był napędzany silnikiem V8. W 1978 r. został wybrany samochodem roku. Samochód przeszedł tylko jeden lifting i miał on miejsce w 1987 r.

Wersje modelowe

Samochód występował w wersji bazowej oraz S, S4, GT i najmocniejszej – GTS. W tej ostatniej pod maskę trafił silnik 5.4 V8 o mocy 350 KM, który zapewniał przyspieszenie do setki w 5,4 s. Łącznie wyprodukowano ponad 61 tys. samochodów, a najrzadsze wersje to CS i SE. Były lżejsze od standardowego 928, miały wzmocnioną skrzynię biegów i krótsze przełożenia. Stanowiły wstęp dla wersji GT i GTS.

Oferta klasycznych modeli Porsche z Japonii

W Sakura Motors spełnimy twoje motoryzacyjne marzenia. Jeżeli marzy ci się klasyczne Porsche, z nami możesz liczyć na kompleksową i profesjonalną obsługę. Stawiamy na transparentność, dlatego na samym początku przedstawimy ci koszt sprowadzenia auta z Japonii, bazując na twoich oczekiwaniach i budżecie.

Oferujemy:

  • pomoc w znalezieniu samochodu i udział w licytacji;
  • transport auta z Japonii;
  • pomoc przy opłatach celno-skarbowych;
  • pomoc w przygotowaniu samochodu do rejestracji w Polsce.