Odwiedź nas na
Facebook icon
BMW z Japonii

BMW z Japonii

Samochody marki BMW są jednymi z najczęściej sprowadzanych z Japonii, więc nie mogło ich zabraknąć w ofercie Sakura Motors. Większość pojazdów oferowanych na aukcjach ma kierownicę po lewej stronie, ponieważ zamożni kierowcy z kraju kwitnącej wiśni pokazują tym sposobem swoje umiejętności.

BMW serii 3 z Japonii

Jeżeli szukasz wyjątkowego BMW serii 3, to Japonia jest idealnym adresem. Znajdziesz tam przede wszystkim BMW M3 praktycznie ze wszystkich generacji. Największą popularnością cieszą się wersje BMW typoszeregu E30, ale sprowadzamy też dużo BMW E46 z Japonii. Seria 3 E46 była produkowana w latach 1998-2005, ale nadal wygląda świeżo i ściąga na siebie wzrok innych kierowców i przechodniów. 

Wersja M3 pojawiła się w 2000 r. i ma silnik o pojemności 3.2 l. Samochód nie umknął też uwadze tunera Alpina, który oferował zbudowane na jego bazie modele BMW Alpina B3 3.3 i B3 S. Prawdziwym białym krukiem jest BMW M3 E46 GTR, ponieważ powstało zaledwie 10 sztuk tego modelu w wersji drogowej.

BMW serii 5 z Japonii

Seria 5 to średniej wielkości sedan, który również zdobył uznanie wielu klientów z całego świata. Najciekawsze propozycje to BMW E39 z Japonii i BMW E60 z Japonii, najlepiej w wersjach M-power. Model serii 5 typoszeregu E39 był produkowany w latach 1995-2004, a wersja M pojawiła się w 1998 r. Pod maskę trafił potężny silnik V8 o mocy 394 KM z manualną skrzynią biegów. To samochód dla prawdziwych koneserów, który będzie budził respekt jeszcze przez wiele dziesięcioleci.

BMW E60 zaprojektował Chris Bangle, który był odpowiedzialny za stylistykę serii 7 z tamtego okresu. Jednak seria 5 nie wzbudziła takich kontrowersji i została ciepło przyjęta przez klientów. Produkowano ją w latach 2003-2010. Wersja M5 typoszeregu E60 podbiła stawkę w kwestii silnika i mocy. Zastosowano tu motor V10 o mocy 500 KM. Można było go zamówić ze zautomatyzowaną skrzynią lub 6-biegowym manualem, ale ten sprzedawano tylko na wybranych rynkach. Po raz pierwszy w historii pojawiło się M5 w wersji kombi, ale jest niezwykle rzadkie i wyprodukowano tylko 1025 sztuk tej odmiany. Produkowano też też BMW Alpina B5 i B5 S z silnikiem 4.4 V8 doładowanym kompresorem. Generowały moc odpowiednio 493 i 523 KM.

BMW serii 7 z Japonii

Choć wielu twierdzi, że BMW serii 7 typoszeregu E38 było ostatnim prawdziwym BMW, to wbrew pozorom rzadko spotyka się je na japońskich aukcjach. Kiedy jednak już się pojawi, to najczęściej jest to przedłużana wersja L7, gdzie auto ma długość 5,37 m. Zbudowano tylko 899 egzemplarzy tego modelu, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość, jeśli zależy Ci na wyjątkowym E38. W sprzedaży były też oparte na serii 7 E38 BMW Alpina B12 5.7 i B12 6.0, które bazowały na 750i oraz 750iL.

W 2001 r. do salonów wjechała generacja o oznaczeniu E65, którą można było tylko kochać lub nienawidzić, a przynajmniej na takie dwa obozy podzielili się fani marki. Jednak Chris Bangle i inżynierowie BMW zaprojektowali ponadczasową limuzynę, która teraz budzi podziw nawet wśród początkowych sceptyków. Sprzedawano ją z silnikami V8 i V12. W 2002 r. wprowadzono wydłużoną wersję E66 o oznaczeniu Li.

Na bazie tego modelu powstała BMW Alpina B7. Produkcja ruszyła w 2004 r. Pod maskę trafił silnik 4.4 V8 z kompresorem. Wyprodukowano tylko 1114 szt. tego modelu. Z zewnątrz wyróżniały go dość krzykliwe jak na serię 7 dodatki w postaci kół o średnicy 21 cali i tylnego spojlera. We wnętrzu zamontowano sportowe fotele.

BMW Z3 i Z4

Jeżeli szukasz samochodu na weekendowe wypady w letnie weekendy, to w Japonii z łatwością kupisz doskonale utrzymane BMW Z3 i jego następcę – model Z4. To klasyczne roadstery, które są krótkie, niskie i lekkie, więc prowadzenie takiego auta będzie dla Ciebie czystą przyjemnością. 

Jeżeli chcesz się wyróżnić, to warto poszukać np. BMW Z3 w nadwoziu Coupe, choć jego wygląd budzi skrajne emocje. Samochód wychodził z silnikami 2.8 oraz 3.0i i miał tylko napęd na tylną oś. W przypadku Z4 taka wersja była oferowana tylko w pierwszej generacji modelu. BMW Z4 M Coupe miało silnik z BMW M3 E46.

Dlaczego warto sprowadzić BMW z Japonii z Sakura Motors?

W Sakura Motors mamy bogatą ofertę samochodów, w tym również różne modele marki BMW. Możemy dla Ciebie sprowadzić:

  • BMW M3
  • BMW M5
  • BMW Alpina

Jeżeli zastanawiasz się, jaki jest koszt sprowadzenia auta z Japonii, koniecznie skontaktuj się z nami i wszystko wyjaśnimy podczas pierwszego spotkania. Oferta naszych usług obejmuje:

  • wyszukanie samochodu;
  • udział w licytacji;
  • transport auta z Japonii do Europy i dalej do Polski;
  • pomoc w formalnościach i opłatach związanych z importem samochodu;
  • pomoc w przygotowaniu auta do rejestracji w Polsce.