BMW M6 z Japonii
BMW serii 6 to samochód z ciekawą historią, bo pierwsza generacja była produkowana w latach 80. ubiegłego stulecia, a na powrót modelu trzeba było czekać aż do 2003 r. Początkowo było to sportowe coupe, w 2003 r. pojawiło się jako coupe i kabriolet, a z zaprezentowaną w 2011 r. generacją F12 i F13 do oferty dołączyło czterodrzwiowe Gran Coupe o oznaczeniu F06. We wszystkich generacjach oferowano wersję M. Jeżeli zastanawiasz się nad zakupem BMW z Japonii, warto poznać wszystkie odmiany BMW M6.
Generacje BMW M6
BMW M635CSi (1983-1989)
Pierwsze BMW M6 było sprzedawane w Europie jako M635CSi. W Japonii i USA stosowano oznaczenie BMW M6. Silnik wersji europejskiej to sześciocylindrowy 3.0 o oznaczeniu M88 i mocy 286 KM. Amerykanie i Japończycy mieli do dyspozycji silnik 3.0 o oznaczeniu S38, który generował maksymalną moc 256 KM. Pomimo gorszych parametrów zadbane BMW M6 z Japonii osiągają wysokie ceny i są pożądane przez europejskich kolekcjonerów.
BMW M6 E63/E64 (2005-2010)
Druga generacja BMW 6 pojawiła się dopiero w 2003 r., a wersja M trafiła do sprzedaży 2 lata później. W przypadku BMW M6 dane techniczne robią wrażenie, ponieważ użyto tu silnika 5.0 V10, który inspirowano jednostkami z Formuły 1. Maksymalna moc wynosi 507 KM, a maksymalny moment obrotowy – 520 Nm. Wersja coupe ma dach z włókna węglowego. Prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h, ale po zdjęciu limitera auto rozpędza się do 305 km/h.
BMW M6 F12/F13/F06 (2012-2018)
Wraz z trzecią generacją serii 6 do oferty dołączyła nowa wersja nadwozia, oferowana jako Gran Coupe. To pokłosie mody na czterodrzwiowe auta w nadwoziu coupe. Co ciekawe, BMW 6 Gran Coupe zostało pokazane podczas targów Tokyo Motor Show. W wersji M silnik V10 został zastąpiony przez 4.4 V8 bi-turbo o mocy 560 KM. Z pakietem Competition moc rosła do 600 KM. Oprócz mocnego silnika auto ma zawieszenie adaptacyjne. Opcjonalnie można było zamówić układ wydechowy M Performance.
BMW 6 GT M Performance G32 (2017-2023)
W ramach porządkowania oferty BMW wprowadziło serię 8, która zastąpiła serię 6. Z kolei seria 6 zyskała oznaczenie Gran Turismo i zastąpiła BMW 5 GT. BMW 6 GT nigdy nie doczekało się wersji M, ale sprzedawano wersję M Performance. Ma rzędowy silnik 3.0 TwinPower Turbo o mocy 340 KM, napęd xDrive i adaptacyjne zawieszenie z możliwością obniżenia. Bogate wyposażenie obejmuje też elementy stylistyczne M Sport, felgi M, sportowe hamulce M z niebieskimi zaciskami, a we wnętrzu są kierownica M, sportowe fotele, aluminiowe wstawki i skóra Vernasca.
BMW M6 z Japonii - czy warto?
Jeżeli szukasz egzemplarza BMW M6 w doskonałym stanie technicznym i z niskim przebiegiem, to znajdziesz go właśnie w Japonii i na dodatek będzie to auto z kierownicą po lewej stronie. Zamożni Japończycy dbają o swoje samochody. Niski przebieg wynika z doskonale rozwiniętego transportu publicznego i wprowadzania w dużych miastach stref z ograniczonym lub całkowicie wyłączonym ruchem. To sprawia, że samochody, zwłaszcza te europejskich rozmiarów, są użytkowane sporadycznie.
BMW M6 z Japonii – tylko z Sakura Motors!
Jeżeli myślisz o sprowadzeniu auta z Japonii, Sakura Motors ci w tym pomoże. Na pierwszym spotkaniu określisz swoje oczekiwania, a nasi specjaliści dokładnie objaśnią ci proces poszukiwań i zakupu auta. Poznasz też przybliżony koszt sprowadzenia auta z Japonii. Dodatkowo zachęcamy naszych klientów do czynnego udziału w licytacji. To pozwala na skorygowanie budżetu, a często również na zmianę decyzji zakupowej, jeżeli przypadkiem pojawi się ciekawsze auto.
Oferta Sakura Motors obejmuje:
- pomoc w znalezieniu i zakupie wybranego samochodu;
- transport auta z Japonii do Europy i dalej pod wskazany adres;
- pomoc w formalnościach oraz opłatach celnych i skarbowych;
- pomoc w przygotowaniu auta do rejestracji w Polsce.
Jeżeli chcesz być szczęśliwym posiadaczem BMW M6, to warto postawić na auto z Japonii. Jako doświadczony importer pomożemy ci spełnić twoje motoryzacyjne marzenia!